søndag 19. april 2009

Etter en værmessig snål dag har jeg endelig hatt roen til å sette meg ned å prøve meg på bloggen jeg har tenkt på (og som har skremt meg) så lenge... For ikke er jeg et datamenneske, og teknikk liker jeg kun når den fungerer etter mitt hode (svært sjelden, egentlig...), men kan hende blir det ikke så ille...?

Minstemann Truls håper at Noahs Ark skal flytte inn på rommet hans snart... En morsom FreeBOM fra Lynnette Anderson som jeg helt hadde glemt, og som plutselig dukket opp igjen og ble altoppslukende...

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med blogg!! Du har jo vært kjempeflink som har fått det til helt på egen hånd :-) Du lager masse flott så jeg gleder meg til å følge med på bloggen din!
    Klem fra Annica

    SvarSlett
  2. Hei og hå. Velkommen i blogg verden. Gleder meg til å følge med videre. Flott bilde, og en superflott gutt med verdens lureste glimt i øyet!!

    SvarSlett