fredag 24. april 2009

Siden dagen idag kun har bestått av jobb og fredagsrengjøring
(ikke mye å blogge om, akkurat...) fant jeg ut at jeg kunne mimre
og dele litt fra kurset ifjor høst, det som jeg nevnte forrige dagen.

Dette er teppet helt ferdig, dog er det litt blast i fargene
(japansk basis - serien), men lyset er vel ikke det beste...



Dette er Sølvi sin prøving med hvilke stoffer og kombinasjoner hun skulle bruke hvor.



Berit Ø bestilte inn stoffer til butikken så vi riktig kunne boltre oss...


Her er Berit Ø sitt prosjekt, med 16 stitcha blokker som endte
med tre runder log cabin omkring.
Men helt ferdig er det ikke enda, tror jeg...



Berit kom helt fra Rognan, og hadde orden i sysakene og stoffene sine!

Blokkdetalj.

Enda en .


Flying geese til overs, som endte på teppets bakside,
som en liten overraskelse.
Nå er spørsmålet hva vi skal finne på til høstens syhelg...
Fire av oss skal til Trondheim i september når
Leanne Beasley m.fl holder kurs hos Quiltegården...
Den tanken skal jeg kose meg med mens jeg vasker badet...








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar