onsdag 10. juni 2009

POSTPAKKE 1
Noen av de stoffene jeg valgte å kjøpe på sydligere breddegarder for å fore stoff-monsteret som bor på syrommet mitt i kjelleren... fremdeles har monsteret en hang til duse stoffer i grønt og blått, pluss litt lyst til dessert... De fleste fra Kathrines Quiltestue i Oslo - som var starten på en hyggelig dag der jeg blant annet traff igjen Mari-Lotte - kjempekoselig!!



POSTPAKKE 2
Etter lang tids venting (og ferieavvikling på hjemmebane) - idag kom mitt "Gift of Friendship" tilbake fra Anne-Marit på Gla'lappen. Den dama er verdt å vente på! Teppet var nydelig quiltet, og nå gjenstår bare lukkekanten. Skulle ønske det var 5 grader varmere, da skulle jeg tatt plass på balkongen i midnattsola, men 8 grader og litt vind...Neih, tro'kke det...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar