torsdag 24. september 2009

PAKKET OG KLART!
Og det er ikke akkurat fortidlig, med tanke på at flyet går om snaue 6 timer... Tenk at de setter opp fly så tidlig som 05.37... Men da får vi en lang dag i Trondheim, og det blir bra!
Noe annet bra er at "Beasley-bag'n" min er ferdig, hadde jo tenkt å ta den med sørover imorgen, så ikke for tidlig det heller... Men, et prosjekt å stryke fra lista over ufo'er og et nytt objekt på finished-lista. Helt fornøyd ble jeg ikke, men det skyldes nok min manglende evne til å lese mønster og å være litt for rask når jeg tror jeg har tenkt lenge og vel på hvordan dette skal bli. Men en fin sy-møte-veske har det nå blitt, "åkke som".

2 kommentarer:

  1. Kos dere MASSE i Trondheim!! Skulle gjerne vært der sammen med dere.

    SvarSlett
  2. SÅ koselig blogg du har, nå har jeg bladd meg tilbake helt til starten. Likte spesielt godt farvevalget ditt på monteringen av Noas ark.
    Takk for ei kjempetrivelig helg.

    SvarSlett