lørdag 24. juli 2010

NOEN GANGER MÅ MAN SE SEG SLÅTT...
Og nå er det meg... Dette prosjektet, som jeg startet på i god tid for at den nye babyen skulle få sitt eget teppe å ligge på etterhvert som han ble moden for det, er bare blitt en plage for meg. Jeg sliter med å få to og to epleskrotter pent sammen på maskin, hvordan skal det bli da med rekker av tolv? Åhhh, gru! Derfor har jeg bestemt meg for å gi opp og kaste makkverket! Men det er for ille, egentlig... Pedagogiske riktige farger for småttiser i utvikling, med bakstoff... venter til søppelbilen kommer mandag 2., så dersom noen klør i fingrene etter en utfordring - let me know, og jeg sender fra meg!

1 kommentar:

  1. Kan du ikke bare sy dem fast slik de ligger da, det ser jo knalltøft ut. Vil du ha hjelp kan du legge dem inn på husfliden din, så henter jeg dem om litt over en ukes tid

    SvarSlett