mandag 5. juli 2010

SE - HUN SYR IGJEN...
Etter flere meldinger og telefoner på fredagen om at jeg "måtte bare komme å se", dro jeg barnløs til Berit på lørdagsmorgenen for litt mønstertitting og en matbit på Bakeriet. Og hadde hun fått inn mye jeg bare klødde i fingerne etter å starte på? Jaaaa! Men tid er en ressurs som både er knapp og stort sett disponert av Erlend om dagen, så det mått bli noe smått. Og da var jo denne fra Hatched and Patched perfekt. Fant de fleste fargene hjemme, og det var stoff med mønster i pakken, og iløpet av helgen er hvert ledige minutt med to frie armer brukt - og som jeg har kost meg!!
På morgenen idag, etter å ha kjørt de største i barnehagen en mil unna, fikk jeg uventet tid fordi Erlend hadde sovnet på turen, så etter dusj(hard prioritering, men dog det viktigste)dro jeg frem symaskin og strykejern og fullførte. Søt som nålpute eller noe?Håper jeg kan overraske den blivende gudmor med liten demo til butikken når vi skal innom der senere idag(for de største må jo hentes i barnehagen også...) Blir resten av dagen som denne har utviklet seg til nå, ser jeg frem til en fantastisk dag. Håper det gjelder deg også!!

1 kommentar:

  1. Koselig å se at du er i symodus igjen. Skal nordover snart, håper å få tid til en tur innom butikken til berit. Er det andre ting jeg bør sjekke ut? bakeriet? hva er det?

    SvarSlett