lørdag 11. september 2010

DET KOM EN PAKKE I POSTEN...
...sånn helt uten videre. Jeg hadde ingen "clue" på hva det skulle være, gransket kjapt hjernen om det var et prosjekt jeg hadde bestilt og så "fortrengt", men nei... Stor var derfor overraskelsen da det inni pakken befant seg en ny, sølvfarget pakke med en rosa
post-it lapp der det stod;
Takk for lånet!
Kos dere!Det begynte å demre for geniet(altså meg...). Jeg tenkte "det er ikke mulig", men joda! Sølvi som overtok mitt plage-prosjekt som jeg overhodet ikke klarte å få sammen på en akseptebel måte og som jeg truet med å kaste i sommer, var blitt til det det var tenkt til, nemlig krabbeteppe til minsten.
Og ikke bare var det satt sammen, men det var quiltet, påsydd lukkekant og var fiks ferdig!!! Hva gjør man da? Hva sier man?
Tusen takk, Sølvi!
Og hvordan du har fått det til er for meg et mysterium...
(Sjekk gjerne Sølvi sin egen, aktive blogg... i4)

1 kommentar:

  1. Velbekomme. Så bra at pakken er kommet vel fram, jeg fant jo verken navn eller adresse på deg på gule sider. Og jo da jeg fikk det til, med hjelp av litt over 4000 - firetusen - knappenåler. 13 stk i hver side av hver bit.

    SvarSlett