onsdag 6. november 2013

INSPIRASJON...


Det er så mange ting jeg blir inspirert til å starte med, men så forsvinner inspirasjonen litt for fort igjen... Det er en uting, egentlig! En ting er jo alle håndarbeidsprosjekter jeg setter i gang som gjerne endre som dårlig samvittighet i en eske merket UFO, noe helt annet er inspirasjonen til å leve et sunnere liv med trening og bare nyttig mat, eller et språkkurs der jeg skal jobbe så iherdig...
 
Instant inspirasjon - det var quiltemessa jeg var på i Veldhoven i Nederland for noen uker siden. Jeg fikk i hvert fall ryddet syrommet etterpå...
 


 
 
Mange nydelige tepper, og (dessverre) altfor mange inspirerende butikker... Her et teppe fra den nederlandske delen av utstillingene - bare elsker mykheten! I midten Sølvi Krokeides "the black dog", og til sist The Log Cabin med skjønne Jacqueline.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar