tirsdag 30. juni 2009

JANE MEETS JINNY og HURRA FOR TRULSEN!Klarte ikke å dy meg, jeg, nei... Etter å ha tenkt og tvilt og tenkt litt til har jeg bestemt meg for å ta forfatteren av Dear Jane-boka sine "lessons" for å se om dette ligger for meg... Og det tror jeg at det gjør, iallefall litt. Det var kjempegøy!!! Har aldri prøvd paper-piecing før, og selv om det var litt baklengs og jeg måtte gjøre om noen ganger ble det ikke så verst, synes jeg. Her har jeg lagd blokkene Uncle Homer(A6), Mother's Point(M5) Chattanooga Charlie(L5) og Chicken Tracks(J7). Mottoet må bli... Finished is better than perfect... Prøvde meg også på et triangel, for "moro" skyld, men det er unntatt offentlighet foreløpig! Ideen er å kombinere Jinny Beyer-stoffene som jeg har spart på i årevis med mangfoldet av blokker. Målet er i første omgang 15 stk, maksimalt 25 og så en avgjørelse om det blir med det eller om det blir nok en WISP-kasse på syrommet...
Trulsegutten vår, lille røver'n min, fyller tre år idag
- HURRA!

1 kommentar:

  1. Gratulerer med Truls sin 3 års dag. Flott gutt, med glimt i øyet de lux :-)

    SvarSlett