onsdag 24. juni 2009

VI HAR FÅTT LEIEBOERE!
Herr og fru Kjøttmeis og ditto Hvitogsvartfluesnapper har etter en liten "budrunde" avgjort at kassen ved garasjen tilhører kjøttmeisene mens fluesnapperne okkuperer den store selja helt i enden av hagen. Vi trodde en stund at kassene vi lagde i april var falt i unåde, men nå har vi leid ut 2 av 3 på bare to dager, og det gjør oss jo nærmest til bolighaier...
Og mens jeg burde vært ute og luket i hagen sammen med myggen, sitter jeg heller inne eller på verandaen med Polka Dot Girls - stitching(snart ferdig!) og har så fryktelig, fryktelig lyst til å starte med Dear Jane, som jo vil si nok en WISP i lang tid... for det er vel WISPer jeg egentlig har, ikke egentlig så mange UFOer, for jeg har jo tenkt å gjøre de ferdig, har jeg ikke...?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar