torsdag 18. juni 2009


MANGLENDE IMPULSKONTROLL

Jeg har så innmari dårlig impulskontroll når det gjelder lysten til å starte på noe nytt og spennende... Regner ikke med at jeg er alene på det feltet, men det er egentlig ingen trøst... jo, litt så. Det er jo så mye man har lyst til og bare må gjøre, og innimellom er man på god vei med noe man ikke helt skjønte at man tok i på i utgangspunktet. I håp om å gjøre noe med denne situasjonen (dvs. mitt overfylte syrom med påstartede prosjekter) har jeg lagd en offisiell UFO-liste slik at det blir litt mer synelig, også for andre, hva det er jeg holder på med (evnt. ikke holder på med). Men, på lista er bare ting jeg har startet med, ikke alle de jeg samler stoff til etc... ;-) Kan jo ikke blotte sjelen helt ut, liksom!
Dette er ferie-kaninen min som jeg hadde med til Portugal i mai. Har tenkt det kan bli noe påskete til slutt, men vi får vel se. den har iallefall tilhold på lista mi (nederst på siden).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar