søndag 19. juli 2009

SÅ VAR SOLA HER IGJEN...
Og rosene i hagen har begynt å blomstre. Måtte bare ta inn noen få...

Ellers har helga gått med til å komme videre på ting, eller, det var planen. Men så måtte jeg bare innom ho Berit på Husfliden, og hun hadde fått så fint mønster fra AnnAKa, og min "addiction" slo til for fullt... Så nå skal jeg bruke resten av kvelden på lukkekant og applikasjon av søte små blåbær.

Litt har jeg fått gjort etter planen. Tre nye blokker i "Svennebrevet" fra Lappemakeriet, litt mer jobbing på Beasley-bag'n min(må jo ha den ferdig til jeg skal på kurs i Trondheim) og så har jeg fått gjort hjemmeleksa mi til neste Kina-kveld med Annica.
Nå er første runde med svart kant ferdig, og så er det neste runde med fargerik tittekant... Her; noen av de 42 blokkene som skal utgjøre hoveddelen av teppet. I tillegg skal det stitches(eg. quiltes, men jeg tror jeg jukser litt) med gull på svart i kantblokkene... Ser noe spesielt ut, men tror det blir flott.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar