torsdag 23. juli 2009

BLÅBÆR, MULTER, KANTARELLER ... OG ELG!!

Man finner mye rart i skogen på denne tiden av året... Svett østlendig med kjempekart blant annet... Fridagene mine går stort sett til å være ute og sette opp tur-orienteringsposter her i marka på Bleik. Litt seint ute kanskje, men kartet vårt er heller ikke klart. Målet er at alt er tilgjengelig "for publikum" 1.august.

Men AnnAKa's "På bærtur" er iallefall fiks ferdig, her fotografert hos ho Berit på Husfliden der den henger som "tease" for andre sy-gale... Den var kjapp og morsom å sy, og jeg har vel tenkt å lage en til så jeg har i gave til en passende anledning.





Skulle ønske det var mine hyller med stoff... Berit har gjenopplivet bloggen sin, Sysnella, men bare såvidt. Ha tålmodighet, her blir det mye inspirasjon etterhvert, tror jeg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar