lørdag 8. august 2009


POLKA DOT GIRLS - FERDIG MED STITCHINGEN!
Det har jo tatt sin tid, men en innspurt på sommerkveldene vi har hatt i det siste(utrolig for et vær vi har hatt!!!), har gitt resultater. Er også ferdig med hjerte-applikasjonen, så da er bare det verste igjen - hva gjør jeg med feltene rundt? Har egentlig vært et problem for meg lenge, har syntes at stoffene jeg har fått med BOM'n har vært litt sarte og ikke passet helt med fargene jeg har stitchet med, men de er kanskje ikke så ille?
Jeg har bare lagt de bort etterhvert som de har kommet, men husket de litt annerledes enn de faktisk var(verre...). Det jeg har lurt på er å bruke brunt i ulike valører og litt rødlig for å ta opp hjertene. Et lite utvalg brune stoffer...
Her er alle småbildene i teppet, de største er 9"sq.

Ellers har det blitt lite sying i det siste for; sommerkvelder, ny jobb og Madonna har krevd sitt ;o) Og det er vel det beste med stadig mørkere kvelder; at man kan krype innendørs, tenne et stearinlys eller to og sy litt - med verdens beste samvittighet!



1 kommentar:

  1. Kor flenk du har vært, æ e ikke kommen længre med Gift of friendship teppet som æ hadde plana om denna sommarn

    SvarSlett