fredag 22. januar 2010

KJEMPEKOSELIG SYKVELD JENTER!!!
Onsdags kvelden var det duket for stitching-aften hjemme hos meg, da mannen er i utlandet en periode og jeg ikke hadde kommet meg på tre sykvelder uten en liten tvist... Så med taco og brownies lot damene seg friste
- og det frister til gjentagelse!!! Thomas var vanskelig å få i seng med totalt 10 damer i stua, han underholdt med fantasifulle fortellinger om alle sykonkurransene han hadde vunnet og fått usynlige pokaler for mens han broderte på bilen sin.
Siw og Alfhild, samt maskoten Thomas.
Bjørg Eve, Berit og Bjørg Nina med hvert sitt prosjekt.
Ellen i forgrunnen, med Barbro og Anne-Lise langs veggen. Annica var også med, men på kjøkkenet for å hjelpe til med maten da bildene ble tatt... En utrolig koselig sykveld som ikke endte før nærmere midnatt.
Forrige uke fikk Berit inn masse nye stoffer i butikken som jeg bare måtte snuse litt på. Fant på å skulle sy en skrå-stripete løper om jeg hadde sett på nettet for å bruke stoffene i en modell som kunne være i butikken. Veldig enkel og rask å sy!
Ganske søt, sant? Kanskje det blir en i bruntoner også, har nå iallefall kjøpt litt stoff...

1 kommentar:

  1. Hei Tine.
    En kjempekoselig kveld. :-))

    Har ikke kommet meg til Berit, for å se på denne duken....men ser jo her at den blei jo knallfin..

    SvarSlett