tirsdag 23. februar 2010

ROLIG DAG PÅ HJEMMEFRONTEN
Gutta mine var alle på farta idag... Og de to minste skal på kompisbesøk etter barnehagen, og skal hentes først etter barne-tv hvis alt går etter planen. Så plenty med ro til ho mor. Ikke får jeg vært supereffektiv med vaskemaskin og diverse heller, jippi!!! Med en strømpris på over 11kr pr kWt er det kun symaskinen og vedovnen som går, for det er svinkaldt til her og være, og godt med vind i tillegg.
Idag har jeg fortsatt på Thomas sitt monsterteppe etter at diktet er ferdig stitchet. Fått diktet på teppet, samt de neste tre bordene; en ny taggekant, en gul og den ytterste med den røde dragehuden. Gjort klar lukkekanten også, i egne øyne et flott valg fra Kaffe Fassett, så da var det bare å sette igang med quiltinga... En annen dag, tror jeg...Blir bra, sant?
(Selv om det skal holde hardt med limiten 1.mars...)
Det går fremover med julealvene også. Mye OL på tv'n... og det blir jo noen medaljer også, så jeg koser meg, jeg. Er ferdig med 12 av 17 nå, og er iferd med å gå tom for tråd. Ingen her opp har den nye fra DMC, men en forutseende telefon til Quiltegården igår og tråden er på vei nordover. Satser på nytt motiv ikveld...




2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Heisann Tine:) Er innom og titter på bloggen din med jevne mellomrom - du er rå-flenk! Monsterteppene blir helt herlige og "ol-sticheryet" ditt likeså - følger spendt med:))) ps Ble littnyskjærrig ang syrommet? Oppussing eller? Hils så mye t alle guttan dine :)*Solvarm klæm * Ann Barbro:))

    SvarSlett