tirsdag 1. februar 2011

TO STJERNER OG VEKK ME'N!
Det gjenstår bare to stjerner nå, så er det store panelet ferdig! Takket være syke barn i helgen, med mye sengevåking over feberhet 4-åring har tiden blitt brukt flittig. Men det koster... For da Trulsegutten i et plutselig temperaturskifte kastet opp var jeg nærmest med bunningen i fanget. Kunne jo ikke godt la ungen ligge i spy mens jeg reddet stitcheriet heller... Litt skjolder og en liten flekk er resultatet, men det har vært for tidkrevende til at jeg gjør det ommat. Kanskje rekker jeg de siste to under kveldens Greys-episode? Må iallefall ha med meg neste fille til Barcelona om to dager...
Må bare vise frem gutta mine samlet på ett brett - DS-brettet... underholdning for liten og stor. Eirik ble tatt litt på senga av Thomas som hadde øvd masse mens faren var i USA og funnet raskeste bilen; så champion på Mario cart ble en overlykkelig 6-åring!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar