tirsdag 8. mars 2011

OM Å OPPARBEIDE SEG MOT...
Det trenger jeg nemlig, for jeg har lurt på å ta tak i en UFO som har blitt liggende litt for lenge. Anledningen er at den kommer i bladet Familien i tiden fremover som et lappekurs. Det er Lappemakeriets "Svennebrev" jeg tenker på... Har 5 blokker jeg ikke har sett på engang, samt et par som er underveis(av totalt 21 og sydd i lekre blå/grå/brune/beige japanske stoffer), men har ellers alt jeg trenger minus bakstykke. Noen blokker har jeg til og med dobbelt av fordi jeg var så ivrig i starten... Og hadde jeg klart det, å få gjort den ferdig altså, hadde jeg både minsket UFO-lista mi, pluss fått en ledig boks til neste BOM lander om en måneds tid eller så... Og så hadde Berit fått en ny modell i butikken... Planen er god, den!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar