mandag 28. februar 2011

BUTIKKPASSER PÅ SI...
Lørdag var jeg så heldig (i mine øyne) å få bruke fire timer i butikken til Berit som butikkpasser mens hun var bortreist. Det var utrolig herlig å bare gå hyllelangs å snuse... på stoffer, keramikk, glass og diverse tekstiler. Synes alltid det er så "fresht" i butikken, stadig er det gjort om på noe, og selv om jeg stadig er innom finner jeg alltid noe jeg bare må ha...
Noe har jeg allerede. Teppet bak var ferdig for to år siden og ble blogget da, men det er så koselig å se det fremme i butikken (på lån) i denne sammenstillingen!
Man blir virkelig vårlig i kropp og sjel av denne hyllemeter'n...(...og ustø på handa!).Jeg finner alltid noe jeg må ha, som sagt... Og lørdag var det dette glasset som bare var helt meg og som jeg ser for meg skal stå i vinduet slik at lyset kommer gjennom det og jeg kan beundre det mens jeg sitter ved sybordet mitt på loftet. I tillegg til noen herlige keramikk-krus, en Oleana-lue, noen tova småpresanger til jentene rundt omkring og selvfølgelig litt stoff...
Kvalitetslørdag!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar