tirsdag 12. april 2011

BUTTERFLIES & BLÅVEIS!
De siste dagene har jeg tatt frem Butterfly Garden som jeg startet på i 2008! Har gått lei noen ganger tidligere, men nå var plutselig lysten der igjen! Tilsammen har jeg fått laget opp de siste 27 mini-blokkene som utgjør blokk 6, 7 og 9 i teppet. Fant frem permen min og huket tak i noen som lå klar til stitching også, og jeg har blitt ferdig med sju av disse og. Målet er, nå som alle er påtegnet(minus en som er label'n), å komme hjem fra ferie med stitchinga unnagjort. Da gjenstår jo bare en tredve-eller-så miniblokker med applikasjon...
De er jo så utrolig koselige og ikke minst vårlige!!
Det er litt av et puslespill når totalt 45 biter skal tilpasses hverandre og blokkene som kommer inntil. Godt å ha et nyryddet spisebord!
Og det gjelder å ha tunga rett i munnen når det skal syes sammen på kjappeste måten, eller som jeg med mitt rotehue er nødt til... å legge alt systematisk, og håpe på det beste...
Blåveis, ja! Den blomstrer i hagen nå. Da blir det vår!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar