søndag 10. april 2011

SCRAPPEDAG - WE LIKE!!!
Lørdag hadde 133 Luftving invitert til scrappekurs med Unni fra TreL i Bodø, og vi var over 40 damer som tok utfordringen. En hel dag med papir, læring, koselige damer og litt å bite i!
Veldig vellykket, og takk til Hanne og Laila for initiativet!
Mine flotte kort - jeg synes det var så artig! Og denne varianten var både enklere og med flere muligheter enn jeg først så for meg(men det skal sies at jeg brukte noen timer på disse 4...)Underveis i første utfordring... Å lage en eske med tilhørende kort! Virket nærmest umulig, men jeg lærte underveis og fant også ut av litt av teknikker og det utstyret man bruker(og som jeg allerede har noe av uten at det kan kalles velbrukt - fikk meg noen positive opplevelser der, altså...)
Ferdig resultat! Jeg er helt satt ut at jeg fikk det til! Rart man kan bli så fornøyd med seg selv over å ha kopiert noen andres arbeid så til de grader...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar