onsdag 10. februar 2010

RYDDESJAU I SCRAPPE-HJØRNET
Etter å ha sett en barndomsvenninne på Puls og sjekket blog'n hennes; Pias verden, ble jeg inspirert til å se litt på min egen haug med scrappeutstyr og gode intensjoner på det området. Hun hadde laget noen flotte sider med familien og barna, jeg ble kjempeimponert! Og inspirert! Hadde store tanker om å lage flotte album til barna, men har strandet... men til våren får jeg jo en ny sjanse, og da kan jeg kanskje klare å inkludere Thomas og Truls også? Hvis jeg finner alt utstyr og får litt mer orden er iallefall sjansen større - så jeg går på med friskt mot!
På syfronten er det stitching av monster-dikt, og klargjøring av stitching til OL-TV-titting som gjelder. Har fullført noen morsdagspresanger til kommende helg, men de kan nok først offentliggjøres søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar