lørdag 19. februar 2011

NYSNØEN LAVER NED...
...var en av yndlingssangene mine da jeg som svært ung elsket Dollie og spesielt Benedicte Adrian. Toten-venninnen min Randi var Ingrid Bjørnov, og når vi kom ilag gikk kassetten(sa det var lenge siden...) noen runder, sannsynligvis til stor ergrelse for omgivelsene.
Idag laver det virkelig ned på Bleik, og Eirik har brukt timer av formiddagen til å måke unna det verste, men nå har han resignert og funnet sofaen... Der har jeg allerede tilbrakt litt tid innimellom klesvask, helgevask, grøtkoking, fyring i ovnen og krabbetrening, men det begynner å tråkle seg til også på den neste av "fillene" mine med snømenn og snø. Nå mangler det mere snø, på stitchingen altså, og noen fugler som flakser rundt. Men det kan ta litt tid, for jeg planlegger en liten overraskelse til et bursdags"barn" i nær fremtid. Time will show... God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar